Tulisma je željela promijeniti sami stil fotografija kako bi bile atraktivnije i privlačnije nego od njihove konkurencije. Ubacili smo malo naše kreativnosti i postigli odlične rezultate.
Carbon Concept je relativno nov brand na tržištu, prodaju muški nakit i dodatke. Bilo im je potrebno fotografiranje novih proizvoda kako bi mogli nadopuniti svoj webshop te društvene mreže.
Crobarrel se je ubacio u novu granu poslovanja za koju je bilo potrebno promjeniti logo te samu ideju koju logo prenosi. Malo modernog pomiješano sa vintage stilom, i postigli smo baš ono što je klijent tražio.
Woodccessories je novi brand koji se veže na sve drvene dodatke, ukrase i potrepštine. Svaki je proizvod ručno rađen kao što je u samom logotipu i naglašeno. Jednostavni i rustikalni stil logotipa je bio pun pogodak.
beNeth Skin Care nisu bili zadovoljni sa trenutnim fotografijama svojih proizvoda te su kontaktirali nas kako bi osvježili i poboljšali vizualni dojam istih, što smo i učinili.
Mongant je tražio nove fotografije kako bi osvježio svoje web mjesto, a krenula im je i nova kampanja za koju je bilo potrebno da svoj proizvod prezentiraju u nježnijem i elegantnijem stilu.
Foto manipulacija i fotografija proizvoda za Forto
Foto manipulacija za Forto ljute umake je prošla odlično, umak je u svom pravom okruženju koje mu i priliči zbog ljutine. Ostale fotografije popunili smo sastojcima kako bi vizualno približili sami okus umaka što više.
Fotografija proizvoda i dizajn web stranice za Angeluš craft pivovaru
Fotografirali smo proizvode hrvatske craft pivovare Angeluš. Uz to dizajnirali smo i samu web stranicu u suradnji sa tvrtkom Getim. Jedan od zahtjevnijih ali i interesantnijih projekata koje smo do sada radili.